اختصار الروابط الخاص بموقع ديجيهات نت


 
 
العودة   ديجيهات - Dj.Hat > المنتدى العام > ركن عالم ادم وحـواء > قسم الأسرة والطفل
اسم العضو
كلمة المرور
 
 

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-11-2009, 03:18 PM رقم المشاركة : 1
معلومات العضو
mallk

إحصائية العضو






mallk غير متواجد حالياً


لو حماتك قرفاكي في عيشتك

 


:s23:يالهوووووووووووووي:s23:

:dj::dj::dj::dj:
لو حماتك قرفاكي في عيشتك ومنكده عليكي ومطلعه عينيكي هديك كورسات ومتقلقيش ببلاش
:cry(1)::cry(1)::cry(1)::cry(1)::cry(1):
حسيسيها فعلا انها كده وعامليها علي انها امك وكلمه ماما دي بجد ليها تأثير ساحر فيها

:angry2::angry2::angry2::angry2:
صدقيني هو هيفرح جدا بده وهيعمل كده مع اهلك
:s14::s14::s14::s14::s14:
3-لو سمعتي صوتها حتي لو في التيليفون افرحي وحسيسيها بده ونبرات الصوت بتتنقل خلال التيليفون
:s14::s14::s14::s14::s14::s14:
4-لو رحتي عندها حسيسيها انك مش غريبه ومتخليهاش تتكلف ولو كانت بتعمل اي حاجه بسرعه اعمليها بدلها وصممي مش عزومه مركبيه بلاش فضايح

:beer::beer::beer::beer:
6-
اطلبي رأيها في بعض الحاجات واعملي انك معجبه برأيها واحترميه حتي لو مش هتنفذيه خليكي ناصحه بس اوعي تدخليها في خلافاتك مع جوزك لانها هتيجي علي دماغك في الاخروغيري الموضوع

:66::66::66::66::66:
8-
متنسيش تعزميها كل فتره عل الغدا واعملي الاكله ال علمتهالك وفكريها بده هتفرح اوي واسألي ابنها عن الاكل ال بتحبه واعمليه وهو هينشكح اوي انك مهتمه بيه
:cheers::cheers::cheers:
:s14::s14::s14:
10-
حاولي تفتكريها بالهدايا ولو خرجت معاكوا قدميها قدامك وامسكي ايديها لما تركب العربيه ولما تنزل منها ولما تركب العربه معاكو معلش خليها تركب جنب ابنها

:dance3::dance3::dance3::dance3::dance3:
كده هتثبيتيها وتحبك واكيد هتنكسف

وتخلي عندها دم وتعاملك كويس لو الكلام ده محوقش معاها يبقي ربنا يكون في عونك توكلي علي الله وولعي فيها

:die::die::die::die::die:
:fish::fish:
:hitt::hitt:
:2guns::2guns::2guns::2guns::2guns::2guns:
يا جماعه انا بهزر
:69::69::69::69:
اتمني يكون الموضوع عجبكوا
:clapping::clapping::clapping::clapping::clapping: :clapping:





ضع تعليق باستخدام حساب الفيس بوك

رد مع اقتباس
قديم 01-13-2009, 04:49 PM رقم المشاركة : 2
معلومات العضو
المجرم وابو السعد
:: كبار الشخصيات ::

إحصائية العضو







المجرم وابو السعد غير متواجد حالياً


افتراضي

 

هههههههههه

افكارجميله وحلوة بس اعتقد ان الزوج ليه دور مهم فى الموضوع دة




رد مع اقتباس
قديم 01-14-2009, 05:56 PM رقم المشاركة : 3
معلومات العضو
EMAN
::مشرفة أدم وحواء::

إحصائية العضو







EMAN غير متواجد حالياً


افتراضي

 

هههههههههههههههههه ده انا حروقها على اخر

انتي عارفه وانا صغيرة

كنت بقول يارب الي حيتجوزني

يكون يتيم الام :SugarwareZ-159:

بس دلوقتي خلاص عقلت :SugarwareZ-196:




رد مع اقتباس
قديم 01-14-2009, 10:54 PM رقم المشاركة : 4
معلومات العضو
ss_tt13
إحصائية العضو






ss_tt13 غير متواجد حالياً


افتراضي

 

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


كلام جميل اوى ويخلى اى زوج يبكي

بس فى مثل بيقول

الى عاوز يتخلص من مراته يطلاقه ولى عاوز يتخلص من امه ههههههههههههههههههه طبعا مش هيقدر يتخلص منها بى الساهل

ولى عاوز يتخلص من حماته يهديها ورده


طبعا انا قولت المثل بس مش بى صورة مباشرة


ناس كتير هتسئل ليه ادى حماتى ورده






عشان تتقي شره


وتبعد عن المشاكل


وترتتاح نفسيا وتريح حببتك زوجتك الى انت وخدها على حب


كل ما تكسب حماتك كسبت بيتك وزجتك


اينعم انت ممكن تتمنا ان الورده تفرقع فى وش حماتك

بس عشانك خاطر زوجتك تعمل اى شي


اذا رضيت عنك حماتك فانتا مرتاح البال





رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
, , , ,

جديد منتدى قسم الأسرة والطفل

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 06:49 PM.


Powered by vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd
Translation by

إدارة الموقع غير مسئوله عن اي مقال او موضوع ، وكل كاتب مقال او موضوع يعبر عن رايه وحده فقط